Pages

: Fara
: Alor Setar
: 26 Aug
: sweet 21
: Aj,IMVU,editing,reading...

Saturday, 25 February 2012

Menggamit Kenangan

Views
sekejap saja masa berlalu...
pejam celik pejam celik dah nak masuk umur 22...
alahai,makin meningkat la umur kita yea (ngeeeeeee)
rasa macam nak kembali ke zaman kanak2...
ingin merobek semula kisah2 lama masa fara kecik2...
maklumlah dulu fara kuat menangis (adoyaiiii,pecah rahsia) :P
sampai orang lain tahu apa yang berlaku masa tu...
malu nak ingat kembali tapi seronok juga sebab ianya mengingatkan kembali memori lama...
sampaikan kezen fara bagi nama samaran yang agak unik... (nak tau ke???...tak perlu kot) :D
sampai sekarang nama tu masih melekat pada fara (hik3)
walaupun fara tak mahu kembalikan memori itu tapi fara tak mampu membuangnya...
fara rindu sangat kenangan lalu...
dari kecil lagi fara suka buat orang sekeliling berasa rimas disebabkan tangisan fara (hahahahaha)
bila dah dewasa lain pula jadinya...
biasalah bila masuk alam remaja ni,kenalah fikir panjang...
memang banyak liku2 yang nak kita kena hadapi...
fara pun belum tentu lagi sama ada boleh atau tidak untuk menruskannya...
tapi apa2 pun fara akan cuba...

p/s: saja nak bercerita...
maklum la tau nak buat cerita apa...
cerita zaman kecik2 pun jadi la...
:D

4 comments:

  1. byknya popup sebelum comment...mcm mana nk follow ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahaiiii...
      faiz perasan tak sebelah dashboard tu ada follow...
      click kat situ je...
      :)

      Delete
  2. time kecik la paling byk kenangan...manis...pahit..sume ade

    follower ke 6

    ReplyDelete
  3. betul3...
    kenangan yang tak dapat dilupakan...
    :))

    ReplyDelete

.assalamualaikum.
.sila tinggalkan comment anda.
SATU pun dah mencukupi.
.hihi.